‘Comença una nova era! Les cooperatives són la forma empresarial predominant, tothom hi treballa, tothom hi consumeix, tothom hi viu… T’ho imagines? El cooperativisme, ha arribat per quedar-se!’
Així iniciem la campanya per donar a conèixer les cooperatives i per impulsar el cooperativisme des de l’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines. Les cooperatives són una forma empresarial d’èxit que ha tingut una tendència creixent en els darrers anys i on, a pesar de les crisis, s’hi ha destruït menys ocupació que en les empreses mercantils. Des de la Xarxa d’Ateneus Cooperatius, us acompanyem en la creació i constitució d’una cooperativa i també us donem eines per a la seva consolidació. Consulteu tota la nostra oferta formativa o sol·liciteu un acompanyament si teniu un projecte col·lectiu amb valors d’economia social.
Imatges de la campanya
Comença una nova era! Les #cooperatives són la forma empresarial predominant, tothom treballa en una cooperativa, tothom consumeix en una cooperativa, tothom viu en una cooperativa… T’ho imagines? El cooperativisme, ha arribat per quedar-se!
#GameOfThrones / Imatge: Cooperativa Mas La Sala / Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
Coop, coop, coop! Has sentit a parlar de les #cooperatives però penses que només n’hi ha d’agràries, t’agradaria crear-ne una però creus que és complicat, n’has vist en el teu barri però encara no hi has entrat… Ara és l’hora! El cooperativisme està trucant a la teva porta!!
#TheBigBangTheory / Imatge i Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
El #cooperativisme comença a l’escola!! Per això molts centres ja són cooperativa. Tota la comunitat hi participa, el debat i les assemblees formen part del dia a dia, les decisions són consensuades i tothom se’n sent partícip. T’hi afegeixes?
#Merlí / Imatge: Cooperativa Petit Plançó / Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
Les #cooperatives al poder!! Deixem el patriarcat enrere, apostem per relacions igualitàries, lluitem contra tota forma de masclisme, integrem la mirada de cures a cada minut i a cada espai… i així serem totes i tots més fortes!
#LaCasadePapel / Imatge: Xes Empordà / Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
Encara que ho puguis pensar, no estàs sola! El #cooperativisme i l’#economiasocial són una alternativa real! A Catalunya hi ha més de 4.000 cooperatives i una xarxa amb més de 250 entitats. Si vols entrar-hi, ens hi trobaràs!
#StrangerThings / Imatge: XES Garrotxa / Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
Les #cooperatives formen part d’un ecosistema que busca transformar les relacions econòmiques, socials i personals perquè siguin més justes, igualitàries, democràtiques i solidàries. Si mires a prop teu, trobaràs cooperatives i veuràs com pots interactuar-hi!
#BreakingBad / Imatge i Fotografia: Cooperativa Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
No, no és un tongo! L’#economiasocial i el #cooperativisme són una realitat. I una realitat que funciona. Mira al teu voltant, informa’t, pregunta, i si et convenç, adhereix-t’hi!
#PlatsBruts / Imatge: Pam a Pam i cooperativa Resilience Earth / Fotografia: Resilience Earth / Disseny: La Nau Especial
Impactes
%
Impacte
- Game of Thrones 100%
- Big Bang Theory 90%
- Merlí 95%
- La casa de papel 90%
- Stranger things 90%
- Breaking bad 90%
- Plats bruts 100%
- How I met your mother 90%
Accepteu el repte?
Si accepteu el repte de crear una cooperativa, nosaltres us hi acompanyem!