ateneu@ateneucoopgi.org
Telf. 972 18 00 66 // 696 687 828 (8 a 15h)
Debat sobre cultura com a palanca de transformació territorial i social amb:
*FRANCESC TEN. Portaveu de Junts x Catalunya a la Comissió de Cultura i Vicepresident de la comissió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) del Parlament de Catalunya. Poeta. Ha estat dramaturg i actor.
LA PRÀCTICA CULTURAL I LA SEVA GESTIÓ POLÍTICA.
*AGUSTÍ SALVATIERRA, integrant del Projecte MÉS ESPERANZAH (Txarango, Festival Esperanzah, Llobregat 47, Ticketcoop, At2-Acció Transversal per a la Transformació Social i Baby Crotx). PROJECTE MÉS ESPERANZAH (SAMARRETICA, STREAMING COOP I MUSICREVOLUTION).
*MIQUEL CUENCA. President de Joventuts Musicals d’Espanya, i regidor de Cultura i Patrimoni cultural i Festes de a l’Ajuntament de Banyoles. TEIXINT XARXES D’INTERCOOPERACIÓ PER IMPULSAR EL TALENT JOVE.
*MARTA AFUERA. Membre de l’Ateneu Popular Sa Fera Ferotge de Blanes i de la PAH-Girona-Salt; sobre l’efecte sanador de la cultura. LA CULTURA COM A EINA DE COHESIÓ SOCIAL.
*Mª ROSA VILA. Alcaldessa de la Vila d’Amer, municipi de poc més de 2.000 habitants que ha apostat fortament per la cultura com a fet diferencial i dinamitzador de l’economia local. LA VILA D’AMER: CULTURA I DESENVOLUPAMENT LOCAL.
*MIQUEL PUIG. President de l’Associació Professional de Músics de Catalunya, entitat de caràcter sindical, declarada sense ànim de lucre i al servei de les persones professionals de la música. MUSICAT, COOPERATIVA DE SERVEIS.
*JORDI TERRADES. Gerent de l’Associació per al Desenvolupament Rural Integral de la Zona Nord-Oriental de Catalunya (ADRINOC). TERRITORIS RESILIENTS AL SERVEI DE L’EQUITAT SOCIAL.
Sessió adreçada preferentment a:
*Professionals de l’àmbit artesanal, cultural i artístic de la Selva.
*Regidories de Cultura, Afers Socials, Educació i /o Desenvolupament Local dels municipis selvatans.
*Teixit associatiu i entitats de la Selva.
*Altres àmbits professionals relacionats o amb interès per la temàtica.
*Persones joves que s’estan iniciant en l’àmbit cultural.
*Persones interessades en la matèria.
COL·LABOREN:
*Associació IDEA GC.
*Ajuntament d’Amer.
Inscripcions AQUÍ